Dilluns

És una bogeria. Escriure és una enorme bogeria. No sabia com posar-me al tema, i per això estic ara parlant sobre com parlar. Tot va començar amb tres llibres: El Principito, La Náusea y La Metamorfosis. Em van despertar, vaig passar a odiar l’institut, la vida tal i com està montada i clar, això és una merda quan tens 17 anys. Supose que ho és en qualsevol moment. O tornes a caure en l’ordre i cremes les idees o cremes l’ordre i caus en les teues idees. Jo mai he entés de termes mitjans, encara que després en la pràctica ningú es salva de tindre contradiccions. I això també és una bogeria.

Però al final acabes amant la bogeria. La convertixes en la teua colega per a tot. Probablement això ajude a la soledat. Tampoc sé si contar molt més ara, que és el primer que escric ací i es farà pesat. Jack Kerouac fou el pas posterior a tot açò ja en 1r de carrera, i des d’ahi no he parat. En el camino, Los Vagabundos del Dharma i tot el que va precedir i derivar . De fet a Kerouac vaig arribar per Jim Morrison. I això em dóna sempre unes ganes increïbles d’escoltar a The Doors. Se m’acumulen els pensaments però hui no els toca. Hui toca música. Riders on the Storm.

Imatge

Anuncis

Deixa un comentari

