La meua llengua i el teu clítoris són un sol

Poques coses igualen el plaer de tocar un cos excitat.

Quan està tan calent que fregar un pit amb els dits fa soltar un gemec que s’escapa. Vaig passant les mans per tot el cos a poc a poc i tot va agafant forma. Puge la mirada i de manera tranquil·la torne pel ventre, envolte amb les dents els mugrons, tot molt suau, i passe al coll, que podries xuclar com si fóra un vampir mort de fam. Aleshores baixe la mà que alça poc a poc les bragues mentre seguix el descens. Tot està molt humit, és pura excitació. És el lubricant més efectiu del món. Els dits es claven quasi sense poder evitar-ho i es mouen buscant les parets del sexe més poderós. Toquen cada vegada amb més força i gemegues més alt a cada segon. Crides tan alt que m’emocione més i més i no puc parar. En un atac irracional t’alce les cames i comence a llepar-te el clítoris, lent i ràpid, ràpid i lent. T’estires quan t’aproximes a l’orgasme i em dius que no pare. La meua llengua i el teu clítoris són un sol. M’arrapes l’esquena sense contindre’t, jo menege la llengua cada vegada més ràpid, tu agafes aire, jo agafe aire, faig l’última espenta i sí, sí, sí, crides molt fort mentre el teu cos ja no és teu, és un orgasme viu que durant uns segons brama salvatgement.

Anuncis

Deixa un comentari

