Somnis amb Pilar

Esta nit he somiat que parlàvem, que em parlaves. Em sentia protegit, com si tots els mals pogueren ser resolts d’alguna manera. La teua bondat eterna s’escampava i revivies durant eixos moments, on m’ho creia de veres. Ja són tantes les vegades que somie amb tu que comence a saber moure’m per dins d’eixes imatges que em venen al cap. No són records, són nous temps que vivim junts encara que sé que fa mesos que vas morir. He passat dels plors que em feien despertar-me a vore’t somriure de nou. Però hi ha alguna cosa diferent. Eres tu després de la mort, has aprés més del que ningú pot aprendre durant la vida. Estàs despreocupada i tranquil·la. I transmets el de sempre com mai ho has fet abans. Amor, tendresa, seguretat, força i bondat. I això em fa voler arribar als somnis cada dia amb més ganes, a vore si et puc vore un altre poquet de temps. Sempre he lamentat que no podré tornar a vore’t mai més, ni una vegada més, i ara m’apareixes més bonica que mai. Ens retrobem a cada nit, i la història és cada vegada més llarga i real. Tant ho és que no vull tornar a un món ple de ments corruptes, de lluites per egoïsmes i injustícies diàries. Però tu em vas ensenyar que mentre vivim hem de lluitar per que això canvie, amb la meua actitud i consciència. I així serà fins la mort, t’ho assegure mami. Tu espera’m als somnis i ja t’aniré contant, cada nit, com va la cosa. Ara eres immortal per a mi, ara et tinc sempre al meu costat. Fins la nit bonica, saps què?

Imatge

Anuncis

Deixa un comentari

