Obriu les portes al món

Hui vegetaré, demà no pararé. Hui no hi ha guitarra, ni llibres. Tinc molts aprop però tancats. Demà agafaré a JD Salinger i me’l pujaré al tren, road to València. Voré al meu amor. Amor no és una paraula ridícula. La meua germana ha fet un dinar que diu “anem a cagar-nos”, en el sentit més brutal de la paraula. Avís a navegants. Em sent més aprop dels Kerouac, London, Thoreau i Bukowski quan no estic amb ganes d’escriure. Anava a dir simplement, però no. (sense el simplement) Gaudir, patir, plorar, follar. Tocar, on siga. I no continuar, perquè toca dinar. Ja estic salivant.

Ah, les pel·lícules, no m’oblide d’elles. Fascinat pel cine.

Image

Anuncis

Deixa un comentari

